Sprawdź jak wykorzystać torby z materiału w celach marketingowych
W trosce o ochronę środowiska i zmniejszenie ilości odpadów, odchodzimy od plastikowych reklamówek. Ich miejsce zajmują eko torby i worki bawełniane. Jedno bądź wielokolorowe, mogą być rewelacyjnym nośnikiem reklamy.
Niemałą powierzchnię można wykorzystać w celu zamieszczenia hasła prezentującego konkretny pogląd, postawę albo zachętę do działania. Można też wyróżniać logo firmy czy wizerunek konkretnego produktu, utrwalając w ten sposób nazwę, markę czy produkt w świadomości potencjalnych konsumentów.
Po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca, więc można ją trzymać w podręcznej torebce na wypadek niespodziewanych zakupów. Przeciwnie niż jej plastikowa odpowiedniczka, eko torba może być elementem stylizacji. Dobrana kolorystycznie do odzieży wierzchniej, komplementarnie albo kontrastowo, będzie stanowić jej modne uzupełnienie. Spowoduje to, że będą one bardzo chętnie noszone i używane, zatem przekaz reklamowy będzie w sposób nienachalny zaprezentowany osobom pozostającym w kontakcie wzrokowym z użytkownikiem tego gadżetu.
Eko torby z nadrukiem często dodawane są do pakietów startowych na zawodach sportowych, czy zestawów powitalnych wręczanych uczestnikom w czasie zlotów hobbystów. To praktyczna i estetyczna pamiątka. Logo organizatora albo symbol graficzny zawodów budzi miłe wspomnienia oraz zachęca do udziału w kolejnych edycjach. Bawełniana torba na ramię ze stuprocentową pewnością wielokrotnie posłuży w czasie robienia zakupów.
Możliwości techniczne pozwalają aktualnie na wykonanie wysokiej jakości, wielokolorowego, trwałego nadruku. Warto więc zainwestować w ten trwały, estetyczny i fantastycznie praktyczny produkt reklamowy.
Więcej informacji: worki z logo.