/ by admin / Marketing i reklama / No Comments

Odpowiedni film do promocji marki

 

Czy zastanawiałeś się czasem, kto produkuje takie beznadziejne reklamy z aktorami, którzy tak rzeczywiście nie potrafią grać, albo z rudymi ludźmi, którzy nie wzbudzają zaufania? Czy myślisz, że agencje, które robią te spoty reklamowe, tak faktycznie nie znają się na tym, co robią? Jesteś w błędzie, aktualnie skuteczna marketing wcale nie ma być ładna, idealnie dograna i fachowa, ona ma działać na psychikę, a na psychikę działa to, co brzydkie, co kontrowersyjne, co zwraca uwagę.

Czy myślisz, że twórcy reklam w rzeczywistości nie mieli kogo zatrudnić do spotu, wiec wzięli człowieka z krzywymi zębami i odstającymi uszami? Nie, gdyby oni wzięli kogoś idealnego, to wręcz nie zwróciłbyś sugestie na to, co ten ktoś przedstawia, bo dość mamy już idealności w telewizji. Dlatego nowe produkty prezentowane są przez jąkających się, niedużo atrakcyjnych ludzi z jakimiś rzucającymi się w oczy cechami, bo jedynie tacy ludzie przyciągają uwagę. Filmy korporacyjne kręcone są przez wiele osób, którzy znają się na ludzkiej psychice i wiedzą, jak zadziwić, zaszokować lub spowodować zastanowienie. To wszystko stosuje się obecnie w spotach, które dzięki temu są tak bardzo dobre. Technicznie może daleko im do ideału, ale tu wszak nie o technikę chodzi, a o efekty i oddziaływanie, a to ma być jak najlepsze. Dobra marketing przestała być już świetna, ona niebezpiecznie zbliża się obecnie do takiej, której do ideału i doskonałości daleko, bo super reklamami jesteśmy już w pewnym sensie przesyceni. Powinno się nam zmiany i agencje te zmiany obecnie wprowadzają w życie w reklamach.
Warto sprawdzić: filmy korporacyjne.

Dodaj komentarz

Ile blogów, tyle przydatnych informacji. Inne ciekawostki i przydatne informacje są interesujące dla młodej mamy, innych potrzebuje imprezująca nastolatka, jeszcze innych szuka handlowiec sprzedający towary lub usługi. Blog z przydatnymi informacjami bawi i pomaga zarabiać - zależnie od potrzeb. 

Ostatnie wpisy

Najnowsze komentarze